Kilometry Dobra to stworzona w Polsce międzynarodowa kampania dobroczynna, jedyna, w której co roku mogą wziąć udział organizacje z całego świata. Jej pomysłodawcą jest Robert Kawałko, prezes Polskiego Instytutu Filantropii.

Jest to kampania, która sprawia, że organizacje pozarządowe uzyskują pieniądze na realizację swoich celów, a także budują swoją sieć wsparcia i wzmacniają swoją sprawność. W ciągu ostatnich 4 lat do fundacji i stowarzyszeń trafiło już ponad 3,2 mln zł na realizację 130 projektów.

5. edycja Kampanii rozpocznie się 1 marca i potrwa do 3 czerwca 2018 r.

Korzyści ze współpracy

Kilometry Dobra działają w oparciu o współpracę organizacji społecznych, samorządów i biznesu. Układamy złotówki w wielu miejscowościach – wioskach, miasteczkach i miastach. Budujemy w ten sposób ogólnopolską koalicję o wielkim potencjale, która skutecznie dociera do darczyńców i mediów. Ta synergia zmniejsza koszty działania i pomnaża jego efekty: zamiast wielu małych, kosztownych i trudno dostrzegalnych akcji tworzymy dużą i rozwijającą się kampanię, gdzie w szlachetnej rywalizacji małe organizacje ścigają się ze średnimi i dużymi o to, kto uczyni więcej dobra. 

Kampania integruje i mobilizuje lokalne społeczności w działaniu dla wspólnego dobra. Zbieramy pieniądze na różne cele społeczne: edukację, bezpieczeństwo, ekologię, sport, kulturę, potrzeby humanitarne, pomoc niepełnosprawnym i ochronę zdrowia.

Dodatkowo, Kilometry Dobra to wygodny sposób zbierania pieniędzy, gdyż:

  • Każda organizacja zbiera na swój cel, swoimi metodami.
  • Pieniądze trafiają bezpośrednio do każdej organizacji i nigdy nie są gromadzone na jednym wspólnym koncie.

 

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy znajdziecie Państwo na stronie internetowej

 

regulamin-kampanii-kilometry-dobra-2018r

kd-2018-informator