Serdecznie zapraszamy wszystkich na szkolenie :
WOLONTARIAT TO BABECZKA –
warsztat o tym jak się wgryźć?!
- W trakcie spotkania przybliżone zostaną Państwu sposoby współpracy z wolontariuszami, a także etapy współpracy na polu wolontariatu. Omówiona zostanie postać koordynatora, wolontariusza i współpracowników w ich bliskości.
- Porozmawiamy o wolontariuszach – ich różnorodności i zróżnicowaniu wiekowym i kwestiach z tą różnorodnością związanymi, a także o satysfakcji i motywacji – z czego faktycznie płynie, a co trafia kulą w płot? Prowadząca szkolenie podzieli się również swoim doświadczeniem – powie co się sprawdza, a co niekoniecznie – z nadzieją, że będzie to w Państwa szeregach wiedza przydatna.
- Podczas szkolenia będzie czas również, na skupienie się nad tym, by wgryźć się w konkretne problemy, a także na przestrzeń na dyskusje – spróbujemy przerobić konkretne przykłady sukcesów i porażek. Zmierzymy się z mitem o wolontariuszach i wolontariacie.
Data: 12.02.2020r. (środa)
Czas spotkania: 4 godziny ( do 20 uczestników )
Godzina: 09:00-13:00
Miejsce: Gdyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych, 3 Maja 27-31,
tel: 58/661-35-41
Prowadząca: Justyna Majewska – od trzech lat koordynuje współpracę wolontariuszy z Muzeum Emigracji w Gdyni.
Wielka prośba od osoby prowadzącej:
Zanim się spotkamy, aby czas poświęcony był możliwie efektywny – chciałabym ‘usłyszeć’ o Państwa potrzebach i nurtujących kwestiach dotyczący wolontariatu – serdecznie zapraszam do przysłania do piątku – 07 lutego 2020 r. , na adres: biuro@gdyniapozarzadowa.pl pytań/zagadnień/niepewności, które pozwolą mi ułożyć program naszego warsztatu, tak aby był to dla Państwa czas jak najlepiej wykorzystany. Bardzo proszę przyjąć zasadę, że nie ma złych pytań, każde potraktuję poważnie i odniosę się do niego, zachęcam do przedstawiania w pytaniach konkretnych przykładów, z którymi mieli Państwo styczność, a pozostawiły po sobie co innego niż – radość i satysfakcjęJ
Po zapoznaniu się z nimi ułożę ramowy program i zostanie on do Państwa przesłany.
Na szkolenie obowiązuje kolejność zgłoszeń!!!
; ;