Planujecie starać się o status organizacji pożytku publicznego? Nie jesteście pewni, jak to zrobić? Jakie są kolejne kroki? Wszystkiego dowiecie się na naszym webinarium – zapraszamy 10 maja 2017 r., godz. 15.00-16.00.

Jeśli chcielibyście być na liście organizacji uprawnionych do pozyskiwania 1% w kolejnym okresie rozliczeniowym, to już teraz powinniście rozpocząć działania w tym kierunku.

Podczas webinarium dowiecie się między innymi:

  • Jakie warunki musicie spełnić?
  • Jakich  formalności należy dopełnić?
  • Jak, krok po kroku, zarejestrować status OPP?

Osoba prowadząca: Monika Chrzczonowicz

Doradczyni serwisu poradnik.ngo.pl. Wspiera organizacje merytorycznie w aspektach formalno-prawnych związanych m.in. z zakładaniem i rejestracją nowych podmiotów. Podpowiada organizacjom, jakie mają prawa i obowiązki, jakich terminów powinny dotrzymać. Doradza również w aspektach związanych z likwidacją fundacji/stowarzyszeń, działalnością odpłatną pożytku publicznego, działalnością gospodarczą i współpracą z samorządem. Jest członkinią Zarządu Sieci SPLOT i członkinią warszawskiego KDS ds. organizacji wspierających.

Webinarium będzie prowadzić Małgorzata Dąbrowska – specjalistka ds. webinariów, konsultantka w firmie Dimpact.

Zapraszamy na webinarium portalu ngo.pl – środa, 10 maja 2017 r., godz. 15-16.

Zachęcamy już dziś do rejestracji:

  1. Kliknij link https://dimpact.clickmeeting.pl/jak-zostac-opp/register i podaj swoje imię, nazwisko oraz adres e-mail.
  2. Na podany e-mail otrzymasz potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do naszego webinarium. W dniu webinarium kliknij link lub zielone hasło „dołącz” z powyższego e-maila.

Zachęcamy do dołączenia do webinarium kwadrans przed jego rozpoczęciem. Przeprowadzimy wówczas „rozgrzewkę”, podczas której wyjaśnimy zasady korzystania z platformy ClickMeeting (np. w jaki sposób korzystać z czatu, jak rozwiązać problemy z dźwiękiem). Będzie to również okazja, by sprawdzić ustawienia dźwięku w komputerze lub w słuchawkach.

Uwaga: Liczba miejsc podczas webinarium jest ograniczona – może wziąć w nim udział maksymalnie 100 osób. Decyduje kolejność logowania do pokoju webinaryjnego w dniu webinarium – osoba logująca się jako 101 nie będzie już miała możliwości udziału. Data rejestracji nie ma więc związku z liczbą miejsc.

Jakiego sprzętu potrzebujesz, by wziąć udział w webinarium?

  • Do udziału w webinarium wystarczy komputer z dostępem do Internetu.
  • Nie potrzebujesz żadnego specjalnego oprogramowania. Potrzebna będzie Ci jedynie aktualna i bezpłatna wersja programu Adobe® Flash® Player 11.3 (link tutaj: https://get.adobe.com/pl/flashplayer/)
  • Jeśli korzystasz z systemu operacyjnego Linuks, to warunkiem udziału w webinarium jest to, że masz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome, która ma wbudowany Flash.
  • Jeśli do udziału w webinarium chcesz wykorzystać tablet lub smartfon, zainstaluj bezpłatną aplikację:

    App Store: https://itunes.apple.com/us/app/clickmeeting-online-meetings/id503160300?ls=1&mt=8
    Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.implix.clickmeetingmobile

    Dołączając do webinarium na urządzeniu mobilnym, podaj numer ID, który znajduje się w Twoim mailu potwierdzającym rejestrację.

  • Jeśli korzystasz ze Skype’a, koniecznie wyloguj się na czas udziału w webinarium, gdyż może to być przyczyną zakłóceń w odbiorze.

Serdecznie zapraszamy!

Webinarium organizowane jest przez portal ngo.pl, w ramach Programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności „Wspieranie Organizacji Pozarządowych”, realizowanego przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Za: NGO

; ;