Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenie pt. „ Przepis na organizację udanego eventu czyli Kuchnia Eventowa”.
Szczególnie gorąco zapraszamy wszystkich którzy choć raz organizowali lub mają w planach zorganizowanie:
– spotkania biznesowego dla swoich klientów,
– jubileuszu czy wydarzenia dotyczącego swojej organizacji,
– konferencji, prelekcji czy śniadania networkingowego,
– pokazu czy premiery swojego projektu,
– spotkania integracyjnego czy motywacyjnego dla swoich pracowników,
– koncertu, przedstawienia czy eventu autorskiego.
Na podstawie kosztorysu i harmonogramu eventu opowiemy jak wyglądają poszczególne etapy jego organizacji.
- Po pierwsze pomysł na miejsce i konwencję wydarzenia.
- Po drugie odpowiednie dobranie i poinformowanie grupy docelowej.
- Po trzecie dobór odpowiednich podwykonawców, sposoby ich rozliczania, zabezpieczenie przestrzeni eventowej.
- Po czwarte promocja i działania PR-owe.
- Po piąte wpadki i sytuacje kryzysowe podczas organizacji eventów.
Posiadając silną, świadomie zbudowaną markę organizacji pozarządowej wyróżnisz się z tłumu i odniesiesz sukces!
Termin: 20.12.2016r. godz.10:00-14:00
Miejsce: Laboratorium Innowacji Społecznych, ul. Aleja Zwycięstwa 96/98
Prowadzący:
- Bartosz Kłopotek-Główczewski- Event manager, producent. Z produkcją eventową i telewizyjną związany od dwudziestu lat. Jako kierownik produkcji w Telewizji Polsat przygotował wiele koncertów i wydarzeń rozrywkowych – między innymi Festiwale Top Trendy, Sylwestrowa Moc Przebojów, XV-lecie telewizji i Fundacji Polsat. Odpowiadał za organizację Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012 w Warszawie. Kierował również produkcją przy organizacji finałów Miss Polski, Miss Supernational, Miss Nastolatek oraz Elite Model Look. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt eventów integracyjnych i promocyjnych dla znanych marek, m.in.: Algida, Warta PZU, Citi Bank, Unilever, Tesco, Toyota, Amber, Żywiec. Pracował również przy produkcji Must Be the Music – Tylko Muzyka oraz wielu innych produkcjach rozrywkowych i artystycznych. Aktualnie Szef Produkcji w Studiu Trefl SA w Grupie Trefl.
- Dorota Połom- Od kilkunastu lat zawodowo związana jest z budowaniem relacji i brandingiem (początkowo jako dyrektor handlu i marketingu, potem jako projekt i brand manager w agencjach brandingowych). Prowadziła projekty dla takich marek jak: Stabilator, Pracodawcy Pomorza, Unisoft, PKP Cargo, Sage Symfonia, Perfect Consulting, Aiton Caldwell, Dagoma, Metab, Millman, Orion Ship czy Trefl Studio Filmowe. Obecnie jako ambasadorka marki Nata prowadzi działania PR-owe marki wody Nata Aqua. Jest również szkoleniowcem z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów w dziedzinie budowania tożsamości i wizerunku, zarówno marek komercyjnych jak i wydarzeń eventowych. Urodzona z talentem do wystąpień publicznych. Otrzymała tytuł „Kobieta Sukcesu 2011” przyznany przez Kapitułę Plebiscytu w województwie pomorskim, m.in. za zbudowanie wizerunku i osiągnięcia zawodowe.
Zapisy pod nr. tel: 58/ 661-35-41; 58/ 621-80-98;
NA SZKOLENIE OBOWIĄZUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!!!
; ;