Jeśli chcesz, aby jeden z nich powstał w Twojej gminie, zgłoś Waszą lokalizację do końca kwietnia! Marka NIVEA już po raz drugi wybuduje 40 Rodzinnych Miejsc Zabaw w całej Polsce. W tym roku do projektu dołączył Mateusz Kusznierewicz, który jako sportowiec i aktywny tata dwójki dzieci będzie inspirował rodziców do aktywnego i kreatywnego spędzania czasu z dziećmi.

Akcja Podwórko NIVEA jest kolejną odsłoną programu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, którą NIVEA prowadzi już od 15 lat. Projekt powstał z myślą o rodzicach, którzy pragną jakościowo spędzać czas wolny ze swoimi dziećmi. A tego czasu, jak pokazują dane*Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD), jest niezwykle mało – zapracowane mamy mają średnio 67 minut w ciągu dnia, a ojcowie tylko 40 minut. Marka NIVEA troszcząc się o rozwój polskich rodzin postanowiła zainspirować rodziców do kreatywnej zabawy, która nie tylko pobudzi wyobraźnię najmłodszych, ale również pozwoli rozwinąć ich podstawowe umiejętności oraz poprawić kondycję.

Do tegorocznego projektu dołączył Mateusz Kusznierewicz – sportowiec, tata dwójki dzieci i fan aktywnego spędzania czasu. Jak sam przyznaje: „Od lat obserwuję społeczną działalność marki NIVEA i cieszę się, że w tym roku mogę być jej częścią. Jako rodzic staram się, aby moja rodzina spędzała jakościowy i aktywny czas razem. Dzięki temu nie tylko jesteśmy blisko siebie, ale również jako rodzice – mamy realny wpływ na prawidłowy rozwój naszych pociech”. Mateusz Kusznierewicz każdego dnia pomaga dzieciom odkrywać ich talenty, rozwijać pasje i umiejętności. Jak dodaje: „Wierzę, że to właśnie sport i aktywna zabawa pozwala uczyć współpracy, odpowiedzialności i kreatywności od najmłodszych lat”.

Druga edycja projektu „Podwórko NIVEA”

Nowe Podwórka NIVEA, podobnie jak te z zeszłego roku, będą wyjątkowym miejscem zabaw dla całej rodziny. Dzięki zastosowanym elementom będą odpowiadały na potrzeby dzieci w różnym wieku oraz nawiązywały do klasycznych zabaw, popularnych w czasach dzieciństwa współczesnych rodziców, takich jak: gra w klasy, skakanka lub zabawa na trzepaku. Dodatkowo, w Rodzinnych Miejscach Zabaw drugiej edycji pojawią się nowe, pobudzające wyobraźnię sprzęty, takie jak: linarium, czyli namiot linowy, dzięki którym maluchy będą mogły wspinać się niczym prawdziwi alpiniści czy przeplatanka, wspomagająca rozwój małej motoryki.

Rodzinne Miejsce Zabaw w Twojej okolicy? To możliwe!

Jeśli marzysz, aby Twoja rodzina mogła spędzać aktywnie czas razem w wyjątkowym miejscu, zachęć przedstawicieli gminy, spółdzielni lub wspólnoty mieszkaniowej do wypełnienia Formularza Zgłoszeniowego, dostępnego na stronie internetowej: www.podworkonivea.pl.

O tym, gdzie powstaną Rodzinne Miejsca Zabaw zdecydują sami mieszkańcy. Głosowanie odbędzie się za pośrednictwem specjalnie stworzonej platformy internetowej i trwać będzie od 5 maja do 30 czerwca 2016 r. Dodatkowo, NIVEA wprowadziła możliwość oddawania głosów za pomocą specjalnie stworzonej aplikacji mobilnej. Po zakończeniu głosowania, 40 lokalizacji  z największą liczbą głosów, otrzyma „Podwórko NIVEA” Rodzinne Miejsce Zabaw, ufundowane przez markę NIVEA.

Za: NGO

; ;